Storno podmínky
Uvedené storno podmínky se vztahují na smlouvy o ubytování uzavřené v souladu s ust. § 2326 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se společností LÁZNĚ KVILDA s.r.o., se sídlem Na Hřebenech I 1149/1, 147 00 Praha 4 - Podolí, IČ: 27146863, DIČ: CZ27146863, (dále též „ubytovatel“), jakožto poskytovatelem ubytování v rodinném penzionu s obchodním názvem Wellness penzion Lázně Kvilda, Kvilda 195, 384 93 Kvilda (dále též „ubytovací zařízení“) a objednatelem ubytovacích služeb. Storno podmínky jsou platné od 22. listopadu 2021.
Všeobecné informace
- storno podmínkami se řídí zrušení rezervace objednatelem objednaných či rezervovaných ubytovacích služeb v ubytovacím zařízení a/nebo předčasné ukončení smlouvy o ubytování ze strany objednatele (pro účely těchto storno podmínek se případ zrušení rezervace a případ předčasného ukončení smlouvy o ubytování ze strany objednatele dále souhrnně označují též jen jako „zrušení rezervace“)
- stornem se rozumí zrušení rezervace ubytování či ubytovací služby učiněné objednatelem v ubytovacím zařízení při současném zaplacení storno poplatku ve výši a za podmínek stanovených těmito storno podmínkami
- vyžaduje-li ubytovatel zálohu na rezervované ubytovací služby, není tato záloha storno poplatkem v případě zrušení rezervace objednatelem, avšak ubytovatel je oprávněn tuto zálohu jednostranně započíst vůči storno poplatku. V případě, že je výše zálohy vyšší než storno poplatek, vrátí zbývající část zálohy ubytovatel objednateli
- rezervovanou ubytovací službou či rezervovaným ubytováním se rozumí veškeré objednatelem objednané ubytování a další služby nabízené ubytovatelem v rozsahu objednatelem provedené závazné rezervace a objednávky
- objednatel bere na vědomí, že storno poplatek je smluvní pokutou za zrušení rezervace, tzn. předčasné ukončení (vypovězení) smlouvy o ubytování, kterou svou závaznou rezervací uzavřel s ubytovatelem (příp. též stvrdil zapsáním v rámci check in). Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok ubytovatele na náhradu škody dle ust. § 2330 odst. 2 občanského zákoníku
- v případě zrušení rezervace ze strany objednatele bez zavinění ubytovatele není ubytovatel povinen vrátit objednateli zaplacenou cenu ubytování ani její část. Objednatel bere na vědomí, že takto nevrácená část ceny za předčasně zrušené ubytovací služby ze strany objednatele představuje náhradu škody vzniklé ubytovateli dle ust. § 2330 odst. 2 občanského zákoníku
- v případě výjimečných situací, zejména v důsledku opatření spojených s epidemií onemocnění covid-19, může ubytovatel od uplatnění nároku na úhradu storno poplatku či na náhradu škody zcela či částečně ustoupit; rozhodnout o tomto přísluší výhradně ubytovateli
- objednatel je odpovědný za splnění aktuálních podmínek spojených s epidemií onemocnění covid-19, za nichž může být (a též osoby na jeho straně) ubytován v ubytovacím zařízení, a jejichž splnění potvrzuje každý ubytovaný v Prohlášení ubytovaného. Odmítne-li objednatel (nebo kterákoli osoba na jeho straně) řádně vyplnit Prohlášení ubytovaného v celém jeho rozsahu a/nebo neprokáže-li objednatel (nebo kterákoli osoba na jeho straně) skutečnosti uvedené v Prohlášení ubytovaného, je ubytovatel oprávněn po objednateli požadovat úhradu smluvní pokuty v částce odpovídající ceně rezervovaného pobytu v celém rozsahu, aniž je tím dotčena povinnost ubytovatele neposkytnout příslušné osobě ubytovací služby
- ze závažných důvodů může ubytovatel souhlasit se změnou rezervovaného termínu bez nároku na zaplacení storno poplatku, o tomto rozhoduje ubytovatel
- v případě, že bude na straně objednatele více osob, budou tyto v případě vzniku nároku na zaplacení storno poplatku zavázány společně a nerozdílně
- výše storno poplatku je vypočítána vždy z celkové ceny rezervovaných ubytovacích služeb a dalších služeb objednaných objednatelem, a to včetně příplatků, poplatků a daně z přidané hodnoty
Storno poplatky
- U vratné rezervace na pobyt a služby s pobytem spojené včetně wellness pobytu je třeba rezervaci zrušit nejpozději 7 dnů před dnem příchodu, jinak bude objednateli účtováno 100% částky z celého pobytu. V případě platby bankovním převodem je potřeba uhradit částku rezervace nejpozději 7 dnů před dnem příchodu.
- U nevratné rezervace bude účtována celková částka rezervační zálohy v den uskutečnění rezervace a tato částka je nevratná. Pokud je rezervace stornována, změněna nebo v případě no-show, rezervační záloha se nevrací.
- U týdenního pobytu lze rezervaci zrušit nejpozději 14 dní před dnem příchodu, jinak je účtováno objednateli 100% ceny celého pobytu. V případě platby bankovním převodem je potřeba uhradit částku rezervace nejpozději 14 dní před dnem příchodu.
- V případě nezaplacení zálohy, ze které by bylo možné storno poplatky odečíst, má ubytovatel právo zaslat objednateli fakturu na storno poplatky
- V případě zrušení rezervace bude objednateli vrácena jím uhrazená částka snížená o storno poplatky do 5 dnů od plánovaného data ukončení pobytu, a to na bankovní účet, z něhož byla poukázána. Na přání objednatele, nebo v případě hotovostní úhrady, vrátí ubytovatel příslušnou částku v hotovosti, nebo poštovní poukázkou. Náklady na zaslání peněz poštovní poukázkou jdou k tíži objednatele.
Rozhodné právo a řešení sporů
- Tyto storno podmínky se řídí právním řádem České republiky.
- Případné spory vzniklé z těchto storno podmínek budou řešeny věcně a místně příslušným obecným soudem.
- Spory z těchto storno podmínek lze řešit též mimosoudně prostřednictvím subjektu pověřeného mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: https://adr.coi.cz. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
·